I am grateful that Business Day published my article (Time for fresh leaders at medicines council, July 12). However, your subeditor introduced an error, describing Thabo Mbeki as president in 1997. The article I submitted to you did not claim Mbeki was president in 1997, because he wasn't. Please can Business Day make it clear the error was not mine.

Nathan Geffen

Treatment Action Campaign